czwartek, 22 listopada 2012

[84] Rozstrzygnięcie

Na wstępie mojej przemowy bardzo dziękuję wszystkim obecnym duchem, ciałem i IP, bo bez Was nie byłoby tego sukcesu. Wiem, że przy Waszych licznikach to ja jestem pikuś, pani pikuś.
A tak serio, nie spodziewałam się, że tak szybko wynik zostanie osiągnięty.
Wyłonienie zwycięzcy okazało się zagmatwane i bardzo trudne :>
Dostałam jeden e-mail, zdradzę tylko, że od faceta.
I wygrałby w przedbiegach, gdyby nie to, że ...zabrakło zrzutu z ekranu.
Wobec tego, ponieważ wierzę, że miało być dobrze, wyszło jak zwykle, uznałam, że ok.
Ale.
Aktualizacja:
Pierwsza nagroda nie została przyznana, ponieważ nadawca maila zrzekł się jej.
A ponieważ nikt nie pokazał zrzutu z ekranu zostają poniższe nagrody pocieszenia:)

Postanowiłam, że właśnie zamykam listę, jest 23.30, i dodatkowe pocieszające nagrody dostaną:
Simera, za 10002, Thunderstorm za spóźnienie, Karioka za 10009, Dreamu za musztardę po obiedzie, a raczej zebranie butelek po gościach, Dzieweczka za zaspanie oraz Ewa za zamknięcie peletonu.
Jeśli jesteście chętne do otrzymania niespodzianki, i nie jest to wielkanocna pisanka, ani paczka trotylu, to proszę o podanie adresów do wysyłki na mój adres e-mail.
Tak jak obiecałam, adres posłuży jedynie do wysyłki niespodzianki.

Pouczcie się jak się robi zrzut z ekranu, zapisuje do pliku z rozszerzeniem jpg i wysyła mailem :)
Bo tak sobie myślę, że przy 20002 będzie kolejna okazja.

***

Rozmowy ciśnieniowe, żebyście nie myśleli, że mam taki cud miód i same radości i śmiechy z Młodym i Kudłatą.
Żrą się, jak to rodzeństwo. Mają przebłyski miłości bratersko-siostrzanej, a jak, krótkotrwałe, do momentu znudzenia siostry.
Dzisiaj jednak pioruny trzaskały, nie mogłam uspokoić towarzystwa, użyłam więc mojego ulubionego zwrotu i wrzasnęłam:
- bo mnie zaraz szlag trafi z wami!!!!!!!!
- [Młody, miszczu riposty natychmiastowej] A mały czy duży?

I tak zakończyła się wojna, ciśnienie mi spadło, klapnęłam ze śmiechu na podłogę.
Nie ma to jak luz.

Na dziś:
White Stripes - Seven Nation Army
Dla zwycięzców, jak na Euro za strzelenie gola :)




38 komentarzy:

  1. Zwycięzcom gratuluję i zazdraszczam, że się nie załapałam. Ale równocześnie, pocieszam się, że za chwilę będzie drugi konkurs, a wtedy będę dybać (na licznik) i nie odpuszczę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam :) To już niedługo :)
      Oraz mam nadzieję, że dybanie się uda :)

      Usuń
  2. komp mi się zacinał, a zrzut okazał się hmmmm, i że tak powiem ehhh , i w ogóle;-) ale ćwiczenie czyni mistrza więc.. i co się odwlecze;-) a Młody sreberko;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ćwiczyć, ćwiczyć :)
      Młody ma takie wejścia często, tylko nie wszystko pamiętam:)

      Usuń
    2. hmmmm no ćwiczyć, ćwiczyć.. ale jestem podszyta leniwcem więc sama Wiesz;-)

      Usuń
    3. Wiesz jak leniwce szybko poruszają się na ziemi?
      A do 20002 jeszcze trochę czasu :)

      Usuń
  3. Ale ja też nie zrobiłam zrzutu :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak ja lubię takie niespodzianki... :D Uśmiałam się z przyczyny szlaga :D Zrzuty z monitora umię robić, następną razą postaram się bardziej. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jeśli lubisz, poproszę adres. Nie gryzę, nie jestem terrorystą, Karioka może potwierdzić :)

      Usuń
    2. Dzieweczko, Natt rozdaje tylko przytulenia w 3D i dużo buziaków, więc poza wyżej wymienionymi nic złego Ci z jej strony nie grozi :)

      Usuń
    3. Ani przez moment w to nie zwątpiłam :D

      Usuń
    4. Dlaczego tylko przytulenia i buziaki?
      Czekam na Twój adres Karioko, oczywiście jeśli chcesz nagrodę pocieszenia :)

      Usuń
    5. Mam nadzieję, że trafię w Twój gust. :)

      Usuń
    6. Publicznie melduję, że się zrzekam swojej nagrody na rzecz kogoś innego. Albo na poczet nowego konkursu :):)

      Usuń
    7. Jest mi niezmiernie przykro, ale to Twoja decyzja :)

      :*

      Usuń
    8. No wiesz, ja tak charytatywnie... :*:*:*

      Usuń
  5. No burak po prostu... Dzięki serdeczne...:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A tam burak zaraz. Rumieniec! Jak u prawdziwej dzieweczki :)

      Usuń
  6. Ciup... A ja myślałam, że ktoś ten zrzut uczciwie zrobi i prześle :) Jakbym wiedziała, że towarzystwo takie lajtowe i czeka na cud, to bym klikała tę cholerną statystykę, aż do rana :))) Dziękuję Ci bardzo za wyróżnienie :) Adres poślę, jak sobie przypomnę, gdzie mieszkam :) Buziaki!
    A czy mały, czy duży...
    Mam stopery w uszach i piję melisę hektolitrami. Śmiać się, czy płakać?

    P.S. 10006 byłam :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To się klasyfikujesz:)
      Nie mam sposobu na terrorystów, niestety. I to nic śmiesznego. Zamień też czasem melisę na co innego. A młodego sprzedawaj jak najczęściej. Jak nie pomoże, to przynajmniej odpoczniesz.
      I śmiej się. Dużo się śmiej. To pomaga.
      Oraz ściskam, przytulam, całuję :* i czekam na adres. Z podaną ulubioną kolorystyką. I niech to nie będą grafitowe oceany :)

      Usuń
    2. Wiedziałam, że o czymś zapomnę... Wysłałam maila i... Kolor niebieski :) A problem w tym, że nie mam komu tego gada sprzedać. Gdybym mogła, to by nie było problemów. A tak... Kisimy się sami z sobą.
      Dziękuję :)

      Usuń
  7. Najwyraźniej nie w temacie jestem. Muszę nadrobić!

    OdpowiedzUsuń
  8. Niesamowity ten Twój Młody ;DD

    OdpowiedzUsuń
  9. :)))))))))) czyli ostatni będą pierwszymi :)))))))))) dziękuję za nagrodę pocieszenia, już wysyłam adres :))))

    OdpowiedzUsuń
  10. Zamierzam wygrać wszystkie Twoje kolejne konkursy :)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj ja!!! To za zbieranie flaszek po imprezie jest nagroda??? Suuuuuper ;D Natu, nie mogę podać Ci moich namiarów gdyż link do Twojej poczty otwiera mi się w outlooku, a w domu nie mam skonfigurowanej poczty. Wienc, albo Ty mi pyknij z mojego profilu i odpowiem na Twojego maila, albo na blogu u Cie wywalę wszystkie swoje dane, gdyż ja kcem nadgrodę tę. Oraz napisz, jaki duży jest ten notes, gdyż jedna z moich uczennic maniakalnie poszukuje czegoś takiego na prezent, żeby tam swojemu bojfrendu napisać rencznie swoje wiersze. I jakby był big enough, to ona chce go nabyć drogą kupna ;o)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poszedł był mail, mam tę sam problem, gdyż nie używam programu, a wszelkie poczty mam na serwerach i włażę ze strony.
      Oraz proszę o ustosunkowanie się :)

      Usuń
    2. Dziękuję jakniewiemco ;o)

      Usuń
  12. Z tego jokera nic nie wyszło ale za to u Ciebie mam nagrode pocieszenia :) Jupi!!!Ale się ciesze,dziękuje!Z tym,że do mnie troche daleko i nie chce Cię naciągac na koszty przesyłki...

    OdpowiedzUsuń
  13. no właśnie duży, czy mały???))))
    lubięto

    OdpowiedzUsuń

Jeśli zechcesz podzielić się swoim zdaniem - będę wdzięczna. Nie obrażaj nikogo, a Ciebie również nikt nie obrazi.