środa, 21 listopada 2012

[83] Konkurs

Słowo się rzekło, kobyłka u płotu...
Lubiłam to powiedzenie, pamiętam jak ojciec tłumaczył mi jego sens oraz opowiadał anegdotkę z nim związaną.
W każdym razie.
Dzieśtam, w komętarzach napisałam o końkursie :)
Dobra, już nie będę. Ale mam głupawkę, jak zwykle o tej porze i jeszcze po szaleństwach parkietowych, więc wybaczcie.

Ogłaszam więc konkurs.
Zasady są takie:
1. Złap 10001 na liczniku.
2. Złap, czyli zrób zrzut z ekranu.
3. Wyślij do mnie na maila: natthimlen(@)gmail.com
3a. Dopisz w mailu jak bardzo mnie lubisz oraz dlaczego chcesz wygrać.
4. Kto pierwszy, dostanie ode mnie prezent, własnoręcznie wykonany notes.
5. Ponieważ może się zdarzyć kilku zwycięzców znaczenie będzie miała data i godzina wysłania maila.
6. Na razie nie przewiduję nagród dodatkowych, ale kto wie :) Może pierwsza trójka..
7. Dane, które dostanę do wysyłki nagrody, tylko do tego posłużą. Nikomu ich nie odsprzedam, ani nie wykorzystam do innych celów.
8. Punkt 3a to żart, napisz po prostu jaką kolorystykę lubisz :)


To tyle.
Dziękuję za uwagę.

Na dziś:
Scorpions - Always somewhere
Tak mi dzisiaj gra i trochę mi żal.....






42 komentarze:

  1. To ja jestem bez szans. Mam już troszkę więcej niż wskazana liczba.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiszka. Nie posiadam licznika. Chyba, że chodzi o Twój licznik - wtedy też dupa w krzakach, bo 1001 tuż, tuż, a ja dzisiaj w nocy wyjeżdżam na 2 dni. Za to niebawem rozstrzygnięcie konkursu u mnie, he, he.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 10001. Spoko, potem będzie drugi. Może i nagrody pocieszenia :>

      Usuń
  3. Doopa blada -zapomniałam jak się robi zrzut ekranu, choć Junior mi pokazywał;/

    OdpowiedzUsuń
  4. Trudno będzie...

    OdpowiedzUsuń
  5. Ach na TWOIM... Bo się z lekka pogubiłam. I już to widzę :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Właśnie wymyśliłam szatański plan, ale to byłoby chyba lekkie oszustwo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A będę Ci tak statystykę nabijać, aż się pojawi konkursowa cyferka :))) Skoro i tak nie śpię :)

      Usuń
    2. :D Jest to rozwiązanie :)

      Usuń
    3. Od tego niespania mózg mi jakos dziwnie pracuje :)

      Usuń
    4. Heh...Życzę Ci, żebyś się w końcu wyspała.

      Usuń
    5. Dziękuję. Może jednak spróbuję się położyć. A wygrana...Cóż, może się komuś uda :) Dobranoc.

      Usuń
    6. Zajrzyj rano. Wątpię, żeby ktoś w nocy nabił te 230 punktów :)

      Usuń
  7. chce notes, ale za chiny nie wiem jak się łapie ten licznik.. no sorry memory;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak widzisz odpowiedni numerek to robisz zrzut z ekranu i zapisujesz go w dowolnym programie graficznym (np. paint) jako jpg i wysyłasz do mnie. Na zwykłych klawiaturach to control+print screen, na lapku klawisz funkcyjny i prt sc (przynajmniej u mnie). Więcej szczegółów?

      Usuń
    2. ahhhhhhhhha aleeeeeeee, gdzie mam niby zobaczyć ten numerek??? ;-);-);-)

      Usuń
    3. Po prawej na górze jest licznik odwiedzin :)

      Usuń
    4. ha, wychodzi na to, że nie dosyć iż nie kumam czaczy, to jeszcze ślepa jestem;-) bo ja licznika nie widzę;-) ps. to ja następnym razem zawalczę;-)

      Usuń
    5. Nie widzisz pod moim profilem tekstu: nikt nie jest samotny i cyferek?
      Spoko, jest dopiero 9902:) jeszcze 81:)

      Usuń
    6. ups. ja szukałam u siebie :-):-):-)

      Usuń
  8. O matko! Nie mam szczęścia do konkursów i losowań wszelkiej maści.Jedyny raz w życiu trafiłam 4 w totka i była to chyba najniższa wygrana w historii. Popróbować mogę, dlaczego nie. Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale lipa!!!Jestem 10002 odwiedzającą :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Ktoś przeoczył swoją nagrodę....ale skoro u Ciebie byłam tak blisko to może wygram w dzisiejszym losowaniu jokera???Błagam o pozytywne fluidy!

    OdpowiedzUsuń
  11. Spóźniłam się - byłam 10009.

    :*:*

    OdpowiedzUsuń
  12. No, dreamu jak zwykle przylazła, jak już się goście po imprezie rozeszli ;o)

    OdpowiedzUsuń
  13. No i figa... Ostatni raz, jak zajrzałam, było 9888, a jest 10044. Gratuluję wzięcia :D

    OdpowiedzUsuń
  14. ale się spóźniłam :))))))

    OdpowiedzUsuń

Jeśli zechcesz podzielić się swoim zdaniem - będę wdzięczna. Nie obrażaj nikogo, a Ciebie również nikt nie obrazi.