piątek, 5 kwietnia 2013

[148] Bez marudzenia

Iw napisała świetny post. Ale jak wybrać 10 pozytywów? Kiedy one mi się nie mieszczą....

Chciałam napisać post o tych wszystkich pozytywach mojego życia. O radości, uśmiechach, optymizmie. O czarnej stronie, problemach, kłopotach i strachu o kolejny dzień.
Ale nie napiszę.
Napiszę za to, że spotykam na swojej drodze ludzi, którzy pomagają mi przetrwać najgorsze. Podtrzymują na duchu, pomagają materialnie, wspierają i dzięki nim trzymam się ciągle obranej drogi.
Dziękuję Wam, moi Kochani. Każdy gest znaczy dla mnie więcej, niż sobie wyobrażacie. Żadnymi słowami nie umiem tego wyrazić.

Na dziś:
Kamleot - Sailorman's Hymn





27 komentarzy:

  1. dobrze jest mieć tylu dobrych ludzi koło siebie!
    Ja zawsze mogłam polegać na mężu i na mojej ukochanej przyjaciółce, która od kilku lat mieszka we Włoszech. Ale nadal jest tą naj naj!
    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  2. mam nadz. że lubisz niespodzianki;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz bardzo dobry gust muzyczny ;) To znaczy, że trafiłaś na prawdziwych przyjaciół.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:)) Przyjaciół, znajomych i wielu innych ludzi, których warto mieć przy sobie:)

      Usuń
  4. To ja w tym miejscu chyba powinnam przeprosić, bo niczego dla Ciebie do tej pory nie zrobiłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiepska prowokacja, Frau Be.

      Usuń
    2. Kiepska interpretacja, Natt. To nie była prowokacja.
      Nie wsparłam Cie materialnie i nie podtrzymałam na duchu, nawet za bardzo nie miałam pojęcia, że potrzebujesz tego. Natomiast bywam na Twoim blogu na tyle często, że mogłabym się jednak poczuwać do jakiegokolwiek działania. Nie domyśliłam się.

      Usuń
    3. Wybacz, zabrzmiało to jak prowokacja. I tak to odbieram. Nie chce mi się dyskutować na ten temat.

      Usuń
    4. Nie musisz. Po prostu zostawiłam komentarz.

      Usuń
  5. i niech tak dalej będzie, jak najwięcej takich ludzi wokół... a wszystko to oznacza, że jesteś kimś, kto wart jest tej pomocy :) buziaki ...

    OdpowiedzUsuń
  6. To pozwolisz, że popodpieram Cię jeszcze troszeczkę... :D

    OdpowiedzUsuń
  7. To dobrze że są tacy ludzie :-) ..... a jak szuka się pozytywów to świat jest piękniejszy :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Posiadanie przyjaciół to chyba jedna z największych radości w życiu, więc cieszę się, że posiadasz takowych ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Życzę Ci samych takich ludzi na Twojej drodze :)))) Od siebie przesyłam buziaka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Natt, czesto zagladam na Twoj blog, mysle ze troche Cie znam, wiec po prostu wiem ze ktos taki jak Ty ma przyjaciol, dobrych znajomych...
    Piszesz szczerze tak jak czujesz i myslisz; dla mnie to juz wystarczy zeby lubic tutaj wpadac. Jest mnostwo pozytywow o Tobie, nie bede wymieniac zeby nie wygladalo dla Czytelnikow ze sie podlizuje. Mysle ze my tutaj piszac komentarze tez mozemy dac wsparcie, bo milo jest byc tu u Ciebie. Teresa

    OdpowiedzUsuń
  11. dobrzy ludzie zasługują na przyjaciół

    OdpowiedzUsuń
  12. z przyjaciółmi łatwiej się żyje :))

    OdpowiedzUsuń

Jeśli zechcesz podzielić się swoim zdaniem - będę wdzięczna. Nie obrażaj nikogo, a Ciebie również nikt nie obrazi.