niedziela, 21 kwietnia 2013

[159] Taki dzień jak dziś...

Lubię takie dni jak dzisiaj.
Słońce, ale nie za gorąco.
Lekki wiaterek..
Las..
Mam go na wyciągnięcie ręki...





gdyby nie to, że słyszałam stukanie w pień, mogłabym pomyśleć, że to bóbr, takie wióry leciały. Dzięki nim lokalizacja okazała się łatwiejsza niż z GPS-em




i żaby...





Musiałam wyłowić sobie osłonkę od obiektywu, ponieważ zachciało jej się pływać. Dobrze, że żaby zainteresowane nie były. Byłam tak blisko! Mogłam jakiegoś pocałować, a nuż czeka tam na swą księżniczkę :))

Natknęłam się dzisiaj na tę reklamę. Od zawsze podobają mi się reklamy Dove. 
Ta jest poruszająca...


Na dziś:
Testament - Return to Serenity
Nosi mnie ta muzyka. Nosi mnie jej melodia, rytm, słowa...




44 komentarze:

  1. piękne zdjęcia Natthi :) wczoraj byłam w podobnym plenerze tylko mój "książę" był realny a nie w postaci plaza, było cudownie :) miłej reszty niedzieli

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stawów tu u mnie dostatek, więc może trafię na jakiegoś :>
      Piękna niedziele:) Tobie też życzę:)

      Usuń
  2. słyszałam o tym badaniu w radiu kilka dni temu, ciekawa byłam jak bardzo różniły się te portrety. Dziękuję :))
    Czasem można się naciąć, kiedy całując księcia zamieniamy go w ropuchę :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego też zostawiłam je w spokoju :> Jeden ropuch mi wystarczył:D
      Ale kto wie, kto wie...;)

      Usuń
  3. Boooooooożeeeeeeee, jakie piękne!!!!!! Wszystko!
    Kocham przyrodę, a więc las, wiaterek, żaby!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam! Mam tu lasów na hektary :) Mniej więcej 100 metrów od mojego bloku :)

      Usuń
    2. To niesamowite, że 100 m od bloku. Niestety, ja w promieniu kilkunastu kilometrów o lesie nie mam co marzyć.

      Usuń
    3. Dlatego bardzo mi się tu podoba.

      Usuń
  4. Psiknęłaś się czymś na kleszcze, mam nadzieję :) Wiem, wiem, nudna jestem :)
    Cudowny las, taki jak u nas :). Uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie psiknęłam. Przypominaj, bo to ważne. Mój kolega też się z boreliozą buja.
      Muszę zaopatrzyć nas w coś do psikania.
      Las jest cudny. Ja też uwielbiam:)

      Usuń
    2. To kup sobie Muggę, jest naprawdę dobra!!

      Usuń
  5. To tak, jak niedaleko mnie. A w Augustowie jeszcze więcej i lasu, i wody...

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak. Piękny dzień. Spędziłam go nad morzem. Kocham spacery brzegiem morza!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cudownie..Lubię morze przed i po sezonie, kiedy nie ma tłumów. Ja tylko nad stawami :)

      Usuń
  7. Uwielbiam tę piosenkę! Jest cudowna, boska, po prostu uwielbiam ją :))) A zdjęcia tak słoneczne, że od razu chce się wyjść z domu :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Testament ma jeszcze kilka, których słucham często.
      Oj tak, ustaliłam z Młodym, że będziemy chodzić :))) Dużo i często:)

      Usuń
  8. Natt cudownie miec las tak blisko miejsca zamieszkania, nie tylko patrzec, uwielbiam zapach lasu i te jeziora, pieknie tam. Cala przyjemnosc w chodzeniu, tak jak piszesz duzo i czesto.
    Mam znajomych, mieszkaja blisko oceanu, zapytalam ich ostatnio kiedy byli nad oceanem, nie pamietali. Teresa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niektórzy nie zauważają co mają pod nosem. Ja mam zamiar wykorzystać taki dar:))
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  9. Młoda nas wczoraj wyciągnęła na spacer, kurna w połowie drogi okazało się, że nikt nie pomyślał o aparacie :o(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja najczęściej nie biorę, bo to kolos. Ale od wczoraj mam postanowienie: wszędzie będę go brać. W końcu kiedyś trzeba się nauczyć robić zdjęcia:))

      Usuń
  10. Z całowaniem żab to proponuję ostrożnie one tylko tak niewinnie wyglądają :) A co jak to-to się okaże krokodylem ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mówisz? A tak niewinnie wyglądały..

      Usuń
    2. No wiesz bo jak przed całowaniem to każdy tak niewinnie wygląda :)

      Usuń
    3. Jak dobrze, że się nie zdecydowałam! Poczekam na tego prawdziwego..mam nadzieję, że nie zmieni się w ropucha.. ;)

      Usuń
    4. Oj w ropucha to lepiej nie, lep0iej niech się zmieni w ognistego mustanga :)

      Usuń
    5. To się zmieni:) Wizualizuję marzenia :)

      Usuń
  11. znaczy się, że poszłaś w las???;-);-);-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja też poszła w las wczoraj, ale było cudnie! Też mam niedaleko od siebie las i bobry prawdziwe u mnie! Tylko mnie ilość śmieci podłamała w tym lesie, chyba o tym post napiszę.
    Super fotki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, tu też na obrzeżach pełno śmieci, niestety. Ale dalej pięknie jest..

      Usuń
  13. w niedzielę cały dzień spędziliśmy na łonie przyrody - tak mi do niej tęskno było że mała głowa.Ale,ale zawiodłam się że ropucha nie cmoknęłaś - bardzo zawiodłam!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No gdybym wiedziała, to bym nie zawiodła! Jak dorwę to cmoknę!!!!

      Usuń
  14. Obawiam się, że już dosłownie za chwilę będzie właśnie za gorąco

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja się obawiam, że zatęsknię wtedy za zimą...Bardzo nie lubię upałów.

      Usuń
  15. Testament słyszę po raz pierwszy w życiu. Da się słuchać :-)
    A zdjęcia baardzo wiosenne i pogodne.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Da się słuchać :) Polecam jeszcze to:
      http://www.youtube.com/watch?v=pNXWiFidPR4
      http://www.youtube.com/watch?v=fQbudNKR0NE

      Pozdrawiam :)

      Usuń
  16. Reklama i do mnie przemówiła. Niby oczywista oczywistość ale trzeba sobie utrwalać:)
    A na świecie piknie faktycznie:)

    ps. Zamiast z żabami się całować zerknij lepiej czy się jakiś miły men nie kręci niedaleczko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zerkam, zerkam i coooo? Może i się kręci :> Ale ciiiiiiiii

      Usuń
  17. Cichosza... póki co:)Lepiej nie zapeszać oraz nie płoszyć:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mieć las blisko to wielkie szczęście. Wczoraj jechałam rowerem przez las, pachniało cudnie a ja sobie pomyślałam jakie to szczęście mieć do lasu niedaleko...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama prawda.
      Pozdrawiam.
      PS: ach te książki...cudne :)

      Usuń

Jeśli zechcesz podzielić się swoim zdaniem - będę wdzięczna. Nie obrażaj nikogo, a Ciebie również nikt nie obrazi.