piątek, 8 marca 2013

[134] Z nurtem

Jako że jestem kobietą, co nie ulega wątpliwości, zdefiniowaną przez siebie samą jako samodzielna, myśląca, ckliwa (ryczę na wszystkim i przy książkach i przy muzyce, w kinie, czytając gazetę, ...to już chyba choroba), tęskniąca za ... czekająca na..., gotowa na swój wymyślony tatuaż i dążąca do spełnienia wszystkich warunków, żeby go mieć, kochająca niespodzianki, idąca na żywioł, pakująca się w plecak, nieprasująca (no chyba, że siła wyższa zmusza), i tak dalej, chcę
wszystkim moim wirtualnym (na razie tylko mam nadzieję) kochanym przyjaciółkom (tak myślę, że się nie obrazicie) złożyć hołd tego dnia, obdarzyć uśmiechem, dobrą myślą i poprzytulać wszystkie serdecznie.
No ja po prostu Was kocham, no.

Na dziś:
Kabanos - Chmurki
A to dlatego, że Kudłata mnie zaraziła, była wczoraj na koncercie i wróciła z autografami.
Poza tym, podoba mi się tekst i muza i całokształt




36 komentarzy:

  1. Ja też przesyłam wirtualny uśmiech,całusa i objęcia!

    OdpowiedzUsuń
  2. A co tam, ja też Was kocham ::)
    babeczki, jesteśmy boskie!!
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  3. :))))) a więc niech nam się !!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. mieszczę się w wymienionym gronie? tak czy inaczej uśmiechy i przytulaki odbieram;-)) i zostawiam własne!! najlepszego Nat:))

    OdpowiedzUsuń
  5. i ja się przyłączam, do buziaków, przytulania, całusków i wszystkiego innego... nasze zdrówko kobiety :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Buziaki, przytulaki i wszelkiej maści serdeczności przesyłam :)))) :******

    OdpowiedzUsuń
  7. Najpierw to Ty wywieś listę tych wirtualnych i kochanych!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkie! Te co czytają i piszą, i co do nich zaglądam :)
      Więc czuj się :)

      Usuń
    2. Aż tak bardzo nie śmierdzę, żebym się czuła :)))

      Usuń
    3. Ale możesz czuć wręcz przeciwnie, miły zapach:) co Ty od razu ze smrodem? To jawna nadinterpretacja.

      Usuń
    4. O, fucktycznie! Ufffff, oddycham z ulgą :)

      Usuń
    5. No szczególnie, ze nie śmierdzi jednak :>

      Usuń
    6. Bardzo lubię nie śmierdzieć :)

      Usuń
  8. Ja też mogę? Bo mi trzeba dzisiaj... I Twoje zdrowie! (winem musującym)

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiedzi
    1. Oooo, takiego komentarza się nie spodziewałam :))))

      Usuń
    2. no Wiesz, jak ktoś pisze o hołdzie, uśmiechu, przytulaniu to mi się zaraz mrrrr włącza;-) no i przyznasz, że oryginalnie;-)

      Usuń
    3. Jak najbardziej :) I to mrrrr jak najbardziej na miejscu :)

      Usuń
  10. http://www.youtube.com/watch?v=dq5UNUJoWLo
    Najlepszego!

    OdpowiedzUsuń
  11. Spóźnione życzenia z okazji naszego święta, Natt! ;-) Ciekawam Twojego przyszlego tatuażu ;-) Ja mam 2, choć z jednego zrobiłam dziś coś innego- i to jest to ryzyko ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Myślę, że w czerwcu, albo lipcu będę mogła się pochwalić :)
    Muszę się tylko dowiedzieć wszystkiego o tuszach, ponieważ mam alergię na nikiel i kobalt.
    A świętować możemy codziennie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ba, też tak uważam z tym świętowaniem ;-)
      Z tuszami Ci nie pomogę, bo nie wiem, co mi tam wstrzykiwano...
      ;-)

      Usuń
  13. To dla mnie też ? Te życzenia były ? A nawet jak nie to Tobie Natthi spełnienia i nieustającego Święta Kobiet:)

    mła:)

    OdpowiedzUsuń
  14. A co Ty mnie za muzykę do tej deski ??? Przywiążesz ? ;o)) Też Wam kobietom życzę wszystkiego ......

    OdpowiedzUsuń

Jeśli zechcesz podzielić się swoim zdaniem - będę wdzięczna. Nie obrażaj nikogo, a Ciebie również nikt nie obrazi.