niedziela, 22 marca 2020

[429]. Apdejt

Ot, mała zmiana.
Fabryka zamknięta na cztery tygodnie. Bo odbiorca stoi.
Na razie 4 tygodnie.
Więc.
Siedzę w domu.
Robię plany.
Ćwiczę.
Próbowałam upiec chleb, ale coś nie pykło, jakoś słabo rośnie, więc podejście drugie będzie zaraz.
Co jeszcze.
Seriale.
Filmy.
Porządki.
Książki.
Muzyka, duuużooooo muzyki. Alexa pomaga. Mówię: Alexa, graj, cyganie jednooki! I ona gra. Na przykład leci właśnie Wodecki Zbigniew - Zabiorę Cię dziś na bal..
Za oknem słońce.
Ale siedzę. Nie wychodzę.
I nie, nie zwariuję. Przeczekam. Nie będę ryzykować.
Co robi reszta UK? Z tego co widzę staruszkowie szlajają się po sklepach i autobusach, po ulicach, wszędzie pełno. Nie wiem jak w galerii, bo nie chodzę. Nigdzie nie chodzę. No chyba że skończy mi się zapas jedzenia, albo to co mam nie da się już ze sobą pożenić w jednym garnku, to pójdę.
Trzymajcie się.
Zostańcie w domach. Serio.

10 komentarzy:

  1. To, czego chleb potrzebuje najbardziej to... czas/cierpliwość. Jeżeli nie podwoi objętości (jest mu pewnie za zimno), nie pieczesz. Dbaj o siebie❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieplutko miał, ale wyrósł słabo, myślę, że przepis kijowy, upiekł się nawet dobry, bez zakalca. Jem, smakuje mi, mąki chlebowej mam dużo, zakwas mam, więc będę działać. Dbaj(m) o siebie❤

      Usuń
    2. Może zakwas za młody. Dodaj trochę drożdży, nawet suchych, jak masz do następnego pieczenia. Jak się zakwas wzmocni, będzie dobrze.

      Usuń
  2. pracuje i Naczelnik tez. ale ja w miarę bezpiecznie - dom-pusty teatr-dom. spotykam tylko sąsiadów. gorzej z naczelnikiem, robi zakupy, dziś idzie na zdjęcie szwów...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak czy inaczej, jak nie można inaczej, to działajcie na minimum. Uważajcie na siebie. Cmok.

      Usuń
  3. Nie wiem jak można się nudzić w domu. Cały czas mam coś do zrobienia - chleby piekę od dawna - fakt - trzeba na to czasu i cierpliwości

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja piekłam, ale tylko takie z drożdżami, a teraz pokusiłam się na zakwas. Próbuję różne przepisy, szukam tego najlepszego. Masz jakiś? Zakwas, mąka pszenna razowa :)

      Usuń
    2. kiedyś prowadziłam bloga z chlebami - słomiany zapał - ale tam są przepisy
      zapiecek Jagi

      Usuń
  4. http://zapiecekjagi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Jeśli zechcesz podzielić się swoim zdaniem - będę wdzięczna. Nie obrażaj nikogo, a Ciebie również nikt nie obrazi.