niedziela, 21 lipca 2013

[201] Łzy rozpaczy

Tego jeszcze nie było! Żeby ktoś płakał, że chce już iść spać! No nie mogę!
Ale tak właśnie było.  Nie dość, że przez godzinę chyba szła spać, ale jeszcze trzeba coś dopowiedzieć, to na koniec płakała, że już chce spać. Mam nadzieję, że to z żalu, hehehe. Przesyłam buziaki i czekam na więcej. Oczywiście w ramach rozsądku, żebyś nie musiała płakać więcej :D
A tak serio. O tym też mówiłyśmy, że czasem zamienisz jedno słowo z kimś i okazuje się, że właściwie to tak jakby znajomość trwała i trwała.
Lubię tak!
Wczorajszy dzień był wyjazdowy. Zwiedziliśmy sobie Zamek Krzyżacki w Toruniu, połaziliśmy po mieście, spotkaliśmy się ze znajomymi i wróciliśmy do domu.
I mimo, że dzień przywitał mnie o 4.40 paskudnym bólem głowy, takim aż do omdlenia, i mdłości, celowo nie napiszę, że to migrena, bo to zwyczajne przewianie i moje zatoki powiedziały nie, wyjazd, opóźniony, doszedł do skutku. Wystarczyły dwie pyralginy.
I było bardzo fajnie. I to pierwszy raz, ale nie ostatni. Bo zapomnieliśmy kupić sobie pierników.
Trochę tylko żal, że nie wszystko mogłam, ale mam bardzo wyrozumiałego syna, który nie naciskał.
Jednak propozycja: przenieśmy się do Torunia! Będę mógł codziennie zwiedzać Zamek!, lekko mnie wprawiła w osłupienie.
Od dzisiaj na toaletę mówimy gdanisko.

Na dziś:
Dzisiaj nie będzie muzycznie.
Dzisiaj będzie poglądowo i jakże prawdziwie.
Polecam całą serię, płakałam ze śmiechu :)))



20 komentarzy:

  1. oj tam oj tam... :)))) jasne że z żalu :))) chciałam wyjaśnić niewtajemniczonym, iż zawsze kiedy mój organizm domaga się snu zaczyna ronić łzy :))) ale wciąż było jeszcze coś do powiedzenia ... no i walka trwała :))) buziaki wielkie :****

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hihihihi, na drugi raz stop-klatka i spać :))))
      :***

      Usuń
  2. doprowadzić własny organizm do łez z powodu nie pójścia spać??? .. Natthi, opanuj to Twoje adhd wreszcie :) ... a Toruń piękny, byłam dwa razy, tak na szybko ale chciałabym jeszcze raz, na spokojnie... choć ja pierniki zdążyłam kupić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale to nie ja! Ja nie płakałam! Nawet kilka razy próbowałam wtrącić: idź już spać, ale nie poradzę, że nie słuchała :)
      Toruń tak, piękny. I jak się uda, to nawiedzę go niedługo znów.

      Usuń
    2. aha, to sorry, źle zrozumiałam.. ale adhd staraj się mieć pod kontrolą tak czy inaczej :))))

      Usuń
    3. Nathi, sorki że się zapytam, ale skoro próbowałaś wtrącić, to znaczy, że nie wtrąciłaś, a skoro nie wtrąciłaś to czego miała posłuchać??
      Oraz dzień dobry :)

      Usuń
    4. Frytka, próbuję :)
      Desper - próbowałam, mówiłam, ale zwyczajnie nie słuchała, a ja nie lubię wchodzić w słowo, więc może za bardzo nieśmiało i za cicho. Zresztą wiadomo jak to na łączach bywa, czasem czegoś nie słychać i gotowe :)
      Oraz dzień dobry i znikam :))

      Usuń
  3. Nie byłam w Toruniu i trochę żałuję. Lekcja poglądowa pyszna:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Toruń fajny, jak będziesz miała okazję to polecam.
      Prawda? Ale cała seria tych filmików jest. Są świetne i zawsze w punkt :)

      Usuń
  4. Toruń.... piękne miasto, piękna Starówka....

    OdpowiedzUsuń
  5. To znaczy miałaś spotkanie z Toruniem i z płaczką!
    Z tych bajeczek faktycznie można się posmiać i wnioski wyciągać ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie wiedziałam, że takie talenty też posiadasz, doprowadzanie do łez :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. każda kobieta taki talent posiada, każda potrafi tak doprowadzić faceta, mimo że ponoć chłopaki nie płaczą !!

      Usuń
    2. ale tu akurat nie o faceta chodziło, Desper, nie wszystko się kręci wokół Was :) ... a poza tym, prawdziwy facet łez nie kryje...

      Usuń
  7. Torun bardzo mi sie podoba, ale Wspanialy byl wrecz ZACHWYCON!!!
    Seria filmow - BOSKA!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Może kiedyś i ja się do Torunia wybiorę :) Ostatnim razem byłam tylko w przelocie. :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. wyspana?

    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja może nie płakałem, ale się uśmiałem...
    A z innej beczki. Gdzie w Toruniu jest zamek krzyżacki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A proszę bardzo: Ul. Podzamcze 3
      http://torun.naszemiasto.pl/artykul/galeria/832020,warto-zobaczyc-zamek-krzyzacki-w-toruniu,id,t.html?sesja_gratka=a4afa9f19a8a6d68aff7f526098c0127

      Usuń

Jeśli zechcesz podzielić się swoim zdaniem - będę wdzięczna. Nie obrażaj nikogo, a Ciebie również nikt nie obrazi.