wtorek, 26 lutego 2013

[130] Coś pękło.

Jestem.
Żyję.
Nie dam się.
Jest mi zwyczajnie źle.
Samej.
Dzisiaj.
Jeszcze do tego komputer odmówił posłuszeństwa, znaczy ta syrenka z mercedesem, o której pisałam, bo dalej jestem bez laptopa. Ale już jest ok.
Prawie.
Jak się pozbieram, to będę.
Jest mi zwyczajnie źle.
I nic tego nie zmieni.
Nawet moje imieniny...

Wniosek:
nie planować, nie planować, nie dzielić skóry na niedźwiedziu, nawet jak powiedzą tak, usłysz nie, bo tak nie zawsze znaczy tak, czasem znaczy nie. I to nie zabiera wszystko.
Mi zabrało.
Na chwilę.


Na dziś:
Zabili Mi Żółwia - Emigrant



28 komentarzy:

  1. Natthi. Biorąc pod uwagę co niedawno przeszłaś pewnie nikt się nie dziwi Twemu samopoczuciu. Musiałabyś być jakaś nie tego gdyby to wszystko co Cię spotkało spłynęło po Tobie jak po kaczce.

    Ale jest tak jak piszesz. Nie dasz się i poradzisz sobie z tym.I wyjdziesz na prostą w Twoim stylu, uczciwie, nie po trupach.

    W czarną noc zniechęcenia jedno wiem na pewno. Nadejdzie ranek:)

    Wszystkiego naj w dzień imienin:)
    Spełnienia dziewczyno:) Siły, wiary i nadziei w najbardziej parszywe dni. I oby ich było jak najmniej w Twym życiu:)

    Haga przesyłam i cmokam dubeltowo:)
    ps.
    To Ty nie jesteś Natalia??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz obstawiam Ewelinę:)

      Usuń
    2. A nie:P
      Nie w każdym kalendarzu jest wersja żeńska dzisiejszego solenizanta :)

      Usuń
  2. A kiedy Ty masz te imieniny?
    I nie pękaj, Dziewczyno. Nie pękaj!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzisiaj :) Jeszcze przez 15 minut:)

      Usuń
    2. I nie pękam. Raczej celebruję swój żal i zbieram siły do walki. Wiesz, coś jak żałoba, muszę to przepracować. Poddać się to nie ja.

      Usuń
    3. Przepracować to się można kopiąc rowy :))

      Usuń
    4. Ja nie chcę SIĘ przepracować, tylko TO. :P

      Usuń
  3. Buziak Kochanie, imieninowy, najpiękniejszy i jeszcze coś... Usłyszałaś nie, bo gdzieś tam jest już to miejsce gdzie na Ciebie czekają.
    I muza: http://www.youtube.com/watch?v=5qF_qbaWt3Q
    'this is not the end...'

    OdpowiedzUsuń
  4. (( ale co sie popieprzy to sie polepszy noooo
    oraz uściski imieninowe))

    t.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurcze, spóźniłam się... najlepszego Kochana! Niech od jutra tylko słońce!Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  6. wszystkiego co dobre, optymistyczne i sprawne :))) życzę, choć nieco spóźnione...
    a co z tym, co student zabierał???

    OdpowiedzUsuń
  7. aaa :))) no to tym bardziej niech się życzenia spełniają :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. No to się obejrzałam... Jak mawiam, dwa słowa: wszystkiego dobrego...

    OdpowiedzUsuń
  9. Jutro tez jest dzień. Na pewno coś dobrego przyniesie. Głowa do góry.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie pękaj Nat, napij się zielonej herbaty, idź na długi spacer, podładuj się na słońcu, wyżal się, napij.... Będzie dobrze....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie pękam, staram się zebrać do kupy i działać dalej. Na razie nie jest fajnie. Ale dam radę:)

      Usuń
  11. http://patrz.pl/filmy/chippendales-show


    No to NAAAAAAAAAAJLEPSZEGO;-) ps. prezencik nie do końca przecenzurowany, więc w razie cóś reklamacje przyjmuje;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Natthi, trzymaj się cieplutko i nie poddawaj... a żal czasami trzeba pocelebrować, przepłakać, poprzeklinać, potem jest łatwiej... i oczywiście spóźnione życzenia dla Ciebie :))))

    OdpowiedzUsuń

Jeśli zechcesz podzielić się swoim zdaniem - będę wdzięczna. Nie obrażaj nikogo, a Ciebie również nikt nie obrazi.