poniedziałek, 22 grudnia 2014

[326] Życzeniowo

Nie nie, życzeń jeszcze nie składam.
Życzenia to ja mam.
Na przykład wymyśliłam sobie, że
po pierwsze
nie będzie planów na przyszły rok, za to będą marzenia do spełnienia i zadania do wykonania. Żadna lista z chciałabym na początku.
po drugie
będzie lista zakupowa na przyszły rok, żebym się, na przykład przed świętami lub innym napadem aktywności, na przykład kuchennej, nie obudziła, że marzyłam o tym czy tamtym, a przydałoby się przy gotowaniu/pieczeniu tego a tego. Lista z kwadracikiem do odhaczenia.
po trzecie
lista książek do przeczytania. zbieram różne takie tytuły, które gdzieś ktoś polecił, zarekomendował, albo wręcz odwrotnie. Często zapominam i mija kilka lat zanim wezmę się do czytania, bo akurat sobie przypomniałam łaskawie.
po czwarte
lista koncertów, na których zakładam, że będę.

A teraz oddalam się, gdyż od siedzenia na krześle mam płaskodupie oraz boli mnie ta część ciała.
---------------------

Byłam na Jego koncercie.
Żegnaj...

Na dziś:
Joe Cocker - With a Little Help From My Friends



6 komentarzy:

  1. w takim razie: niech się święci... eeee... spełni, oczywiście, spełni... ta lista :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Spełnienia wszystkiego oraz dodatkowo jednego życzenia z listy, o której głośno nie mówisz ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego najlepszego, marzen spełnienia i ..... Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  4. a ja idę na żywioł w przyszłym roku :) jak już wiemy, moje życie to jedna wielka niespodzianka ;))) :********

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no i pięknych Świąt życzę! Tulę serdecznie :****

      Usuń

Jeśli zechcesz podzielić się swoim zdaniem - będę wdzięczna. Nie obrażaj nikogo, a Ciebie również nikt nie obrazi.