wtorek, 13 sierpnia 2013

[208] OSTRZEŻENIE!!!

Jak Wam przyjdzie do głowy włączyć skype'a, to dwa razy zastanówcie się, czy od razu się nie ukryć. Bo grasuje tam taka jedna, co niby na chwilkę, niby dwa zdania, potem okazuje się, że "tak się trudno rozstać". Pożegnań było z pięć, jeśli nie więcej. Dobrze, że tym razem nie płakała :)))

Buziaki kochana Emko :))) Do następnego :D

A ja już zdrowa, aspiryna, ten cud farmaceutyczny sam działa cuda. Żyję, funkcjonuję, nawet pracowałam dzisiaj od 9 do 18.30, jak mała lokomotywka.
Jutro bardziej luźno.
A teraz idę się zrelaksować.


Na dziś:
Skillet - Hero




27 komentarzy:

  1. :DDD
    z Emką wszędzie można godzinami gadać :)

    A Tobie chwili odpoczynku życzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie uskuteczniam skype'a. Ale kto wie, kto wie :)))

      Odpoczynek zawsze i wszędzie. Szczególnie po takim dniu jak dzisiejszy :)

      Usuń
  2. ło matko.... z tyloma wykrzyknikami napisałaś to ostrzeżenie że pół blogosfery się zleci :))) i mi skypa zablokują!!!!!! :))))))
    I tobie buziaki wielkie kochana Natti :****
    do czwartku .... i mam nadzieję że nie będziesz miała nagłej awari skajpowej :))))):*****

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. siem bać zaczynammmmmmmm

      Usuń
    2. Oj tam. Ostrzeżenie to ostrzeżenie, nie? A na takich to wiesz, stań się niewidoczna :)
      Do czwartku :***

      Ostra, nie ma się czego bać. Trza gadać :))) Li jedynie :D

      Usuń
    3. wiem, wiem ...my umówione na jutro, bo dziś to było naprawdę kilka zdań;))
      Zdrówka;)

      Usuń
    4. a mi sie wydawało ostatnio, ze emka mało gada...

      Usuń
    5. O, nie wiedziałam, że z Ciebie taka Gaduła!!! Może kiedyś pogadamy:-)))))))?

      Usuń
    6. Ze mnie, czy z Emki? Bo ja chętnie gadam :) Szczególnie jak mam coś do powiedzenia :D

      Usuń
    7. ostra... bo żeście mnie zagadały! :) lepsze jesteście :))))))

      Usuń
  3. aspiryna działa cuda? nie amol?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, dla mnie aspiryna :) Amolu nie znoszę, zapachu.
      Chyba, że nie ta tonacja dla mnie i w bemolu powinnam spróbować? (głupawka chwilowa :D)

      Usuń
    2. to Ty się lepiej za dury weź, do głupawki bardziej pasują :))))

      Usuń
    3. Hahaha, chciałam zapytać co to są dury, ale jak pisałam pytanie to mnie olśniło i mam jeszcze większą głupawkę :))))

      Usuń
    4. ha ha ha, dobre :)))))) ... ja też zapachu amolu nie znoszę ...

      Usuń
  4. A, nie, to mi nie grozi - mój komputer jest starszy ode mnie i co może mieć zepsute, to ma. Skype nie pójdzie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha!!! Dobre!! Ale raczej Frau działa w takim układzie na jakimś szafowym kompie. Zajmuje to pewnie z pół sali gimnastycznej :D

      Usuń
    2. Oczywiście! Posiadam nastraszy model Ordy. Mieszkam w hali widowiskowo-sportowej, to co mi tam :)

      Usuń
  5. Dałam się nabrać na początku:( Ostatnio jestem nastawiona na takie ostrzeżenia poważnie. Skypa na razie "blokuje" mi córa:)po drugiej stronie ekranu:)
    Fajnie, że ochota do pracy wraca. Obojętnie czy w mol czy w dur:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spokojnie, jak będzie prawdziwe to będzie migać i buczeć :)
      Wszystko w normie i pod kontrolą :)

      Usuń
  6. Najważniejsze, że dolegliwości przeszły. A ze skypa korzystam na co dzień. To najtańsza forma komunikacji. Raczej nie wyłączę :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najtańsza i fajna. Ostatnio zainteresowałam się viberem, bo można z telefonu to samo uskuteczniać, ale muszę zdobyć jakiś cud techniki, który to obsłuży :))

      Usuń
  7. tiaaaaaaa :) i kto to mówi :))) milczek się znalazł ;)
    buziaki gaduło ;DDD

    OdpowiedzUsuń

Jeśli zechcesz podzielić się swoim zdaniem - będę wdzięczna. Nie obrażaj nikogo, a Ciebie również nikt nie obrazi.