czwartek, 15 sierpnia 2013

[209] Kiedyś. Może.

Krótko.
Popłakałam się.
Bynajmniej nie ze śmiechu.
Meryl Streep i Tommy Lee Jones.
"Dwoje do poprawki".
Ku przestrodze. A może na zapas.
Jak wiele można osiągnąć, jeśli tylko się chce. I wcale nie o główny temat filmu chodzi.
Rozmawiać, rozmawiać, rozmawiać. Wciąż. Zawsze. O wszystkim. Pokonać strach, zażenowanie, tabu, siebie.
Jeśli nie teraz to kiedy? Jeśli ufać, to dlaczego nie zawsze? Nie da się zbudować czegoś na niedopowiedzeniach. Nie może starać się tylko jedna strona, bo kiedyś w końcu powie dość. Ja powiedziałam.
Jak bardzo boli, kiedy jest już za późno.
Następnym razem.
Może.
Kiedyś.


Na dziś:
Annie Lennox - Why


16 komentarzy:

  1. dlatego ja teraz mówię, co mnie boli, boję się czasami ale mówię.. wiem, że moja sytuacja jest inna ale w takiej też trzeba...
    i Ty też na pewno jeszcze kiedyś, wiem to :) ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja też była inna i żadna terapia by jej nie pomogła, ale wiem, że straciłam wiele lat. Zupełnie niepotrzebnie.

      Usuń
  2. a czasem za późno - i może już nie być drugiej szansy;(
    buźka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może nie być, a może być. Nigdy nie wiadomo :)

      Usuń
  3. Oj, życie... Gdyby człowiek dokładnie wiedział,jak powinien postąpić w danej chwili, żeby było dobrze - hm... życie stałoby się łatwe!
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdyby ktoś, zamiast mówić, że lepiej się nie odzywać i przemilczeć, nauczył mnie mówić o swoich uczuciach byłoby całkiem inaczej. I to nawet nie chodzi o wiedzę, jak postępować. Raczej o świadomość siebie. Tego chcę nauczyć moje dzieci.
      Pozdrawiam

      Usuń
  4. szkoda, że nie wszyscy wychodzą z tego założenia, ale świat nigdy nie będzie ideałem.
    Anny, zawsze mnie rozczula :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie będzie, a nawet po co miałby być? Ważne, żeby umieć współżyć z drugim człowiekiem i wcale nie mówię o tym :)
      Annie jest świetna. Zawsze. Odkryłam ją na nowo, bo trochę zapomniałam, mimo, że mam jeszcze kasety :)

      Usuń
  5. Tak. Ty. Nie może i nie kiedyś. Zaraz. Bo why not you?

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale mówić wprost i szczerze też trzeba się nauczyć. Ludziom brak cierpliwości i do mówienia, i do słuchania.A potem tracą i żałują.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak odpisałam DD. Ktoś gdzieś popełnia błąd i potem idzie śnieżna kula. Błąd za błędem. Uciekłam z lawiny. Teraz już tylko słoneczko :*****

      Usuń
  7. Nie miałam okazji widzieć tego filmu, ale słyszałam o nim dużo dobrego. Że każda para i nie tylko para go powinna zobaczyć. Zresztą uwielbiam Meryl Streep, muszę sobie ten film obejrzeć, dzięki za przypomnienie, Natt.
    Pozdrwiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam Meryl. Przyznaję się bez bicia, że widząc Tommy'ego i ją myślałam, że to będzie komedia. Ale przeryczałam pół filmu. Polecam z całych sił.

      Usuń

Jeśli zechcesz podzielić się swoim zdaniem - będę wdzięczna. Nie obrażaj nikogo, a Ciebie również nikt nie obrazi.