czwartek, 18 czerwca 2020

[440]. CDN - przypisy

To pędzę z wyjaśnieniem, cobyście się nie denerwowali.
Wszyscy żyją, zdrowi, po egzaminach, luz.
Ale rypło się najważniejsze. Miałam zjawić się w kraju, zabrać co moje i wracać. Loty zapłacone, samochód wynajęty, termin nadciąga... i jeeeeeeeeb z samego rana, że takiego wała, lotu nie będzie. Żadnego lotu.
A ja muszę. MUSZĘ. Bardzo MUSZĘ.
No to domyślić się można, że kto jak kto, ale plan awaryjny to ja już mam. No nie?
Trochę tylko mnie przeraża. Tak ciut. Ociupinkę. I oby teraz nic na mej drodze nie stanęło, bo jak się zeźlę, to ...
No ale tak jak napisałam - CDN...

6 komentarzy:

  1. no tak, oraz jak to? że do polski nie latają?
    czy nigdzie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polska nie przyjmuje z UK, Szwecji i Portugalii. Samolotów znaczy nie przyjmuje. I nie lata tym samym do tychże.

      Usuń
  2. Jedziesz autem przez Europę? 😁

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. y-y. Ale była to opcja w różnych wariantach. Poczekaj, to się dowiesz :D

      Usuń
  3. Nooo ok... To czekam na ciąg dalszy :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli zechcesz podzielić się swoim zdaniem - będę wdzięczna. Nie obrażaj nikogo, a Ciebie również nikt nie obrazi.