środa, 17 czerwca 2020

[439]. CDN

Wiecie co.
Ja nie mogę normalnie.
To znaczy ja mogę, ale życie swoje, bez ostrzeżenia i czymanki.
Tak, dokładnie to chciałam napisać.
Nie ma to jak przy śniadaniu, udławić się wiadomością z kraju oraz patrzeć jak misternie zbudowany ciąg przyczynowo-skutkowy rozsypuje się niczym szkło z bocznej szyby samochodu w trakcie wypadku (wiem co mówię). Niby nic ci się nie stanie, ale za cholerę nie złożysz już z tego okna.
I tak właśnie..




No to, że tak powiem, ciąg dalszy nastąpi...

4 komentarze:

  1. Kur... że z Młodym coś nie poszło?
    Powiedz, że nie!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszyscy zdrowi i żywi, ale czeka mnie wyprawa. I to taka, że się nie śniło mi ani przez ułamek milisekundy. A jednak.

      Usuń
  2. jesoo mario mam nadzieje, że to nic aż tak ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to się dopiero okaże. Jak już będę po, to opiszę.Ale zapowiada się, że tak powiem z przytupem.

      Usuń

Jeśli zechcesz podzielić się swoim zdaniem - będę wdzięczna. Nie obrażaj nikogo, a Ciebie również nikt nie obrazi.