piątek, 29 października 2021

[480]. Otóż tak!

Więc no.
Pierwszy tydzień zajęć za mną. Mam do nadrobienia, w sensie przypomnienia sobie tylko różniczki, całki, pochodne i w ogóle.
Co najlepsze, dostałam do ręki zadania i...jednak mózg to super urządzenie. Z drobnymi wskazaniami przypomniałam sobie co i jak. Muszę teraz poćwiczyć tylko i już będzie można za 6 tygodni stawać do egzaminu. Bo ja chcę w pierwszym terminie, znaczy z tymi co zaczęli studia normalnie. 
Na elektryce natomiast rozpracowujemy prawo ohma.
W grupie, w której jestem są ...trzy osoby włącznie ze mną. Jest zabawnie, bo najwięcej mówi chłopak, który nie umie wymawiać poprawnie wyrazów po angielsku, i tak, on jest Polakiem. Całkiem sympatycznym.
Drugi kolega, Marokańczyk, z kolei mówi poprawnie, umie mówić, ale.. nie umie w matematykę. I jest śmiesznie, bo kolega Polak liczy w głowie takie rzeczy, że pani profesor liczy na kalkulatorze. Dobraliśmy się.
Ale ważne jest to, że gadam też. Staram się dużo i staram się nie blokować. Wczoraj na teamsie Helen powiedziała, że mam mówić, nie bać się, mam mówić dużo, bo nabiorę płynności. I mam nie starać się być perfekcyjna. Hm. To tak się da?
Mam teraz trzy dni na matmę, elektrykę i na angielski akademicki. Jestem podekscytowana.
I mam nadzieję, że w poniedziałek już nie pomylę drogi! 
Bo w poniedziałek zjechałam nie tam gdzie trzeba i obiecałam sobie, że we wtorek już tak nie zrobię, po czym we wtorek zrobiłam dokładnie to samo, a potem poprawiłam jeszcze w korku pod Birmingham i już w samym mieście uniwersyteckim, przez które musiałam przejechać, zamiast wjechać prosto i gładko, szybko i sprawnie. 
Nic to. Mówią, że podróże kształcą.


6 komentarzy:

  1. ))) no Pani, jestę dumna ))))i choć wiem jak to jest ciężko mówić, to jednak mów. Cała moja grupa oblała egzamin z angielskiego, bo nie umiałam sklecić poprawnie kilku zdań ...ja umiałam i zdałam ;)ale mam duże problemy z mówieniem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jestem, bo bałam się jak cholera. I gadam , już mnie nie blokuje za bardzo.

      Usuń
  2. Gadaj co Ci się wydaje poprawne i nie analizuj, jak to usłyszysz (if you know what I mean). Leć dalej. Jak ktoś nie zrozumie, to dopyta, jak nie pyta, zaczaił. Oraz fake it till you make it😂

    OdpowiedzUsuń
  3. Haloo, czy ja tu już nie zostawiłam jakiegoś komentarza?😂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak tak, zostawiłaś, ale nie miałam czasu nawet zerknąć :) Wrócę :)

      Usuń
    2. brawo TY. rewelacyjna wiadomość w 2022 roku.Szacunek i nie zatrzymuj się moja Droga. Napiszę to , co do mnie zawsze mówiła moja kochana Babcia : Dorotko jesteś bogata i będziesz bardziej.Masz skarb którego nic, ani nikt tobie nie odbierze- wiedza
      przytulam i pozdrawiam .Dośka vel Gryzmolinda

      Usuń

Jeśli zechcesz podzielić się swoim zdaniem - będę wdzięczna. Nie obrażaj nikogo, a Ciebie również nikt nie obrazi.