wtorek, 21 września 2021

[474]. Będzie zabawa, będzie się działo...

 No cóż. 

Potwierdzony covid-19 u Młodego, ja negatywnie. Czyli szczepienie coś dało.
W sumie mamy to szczęście, przynajmniej z moich obserwacji wynika, że nie jest źle. Gorączka taka sobie, prawie wcale, kaszel umiarkowany, czasami, generalnie mocniejsze przeziębienie, albo coś jak lżejsza grypa. 
Dzisiaj rozmowa z NHS, ze szkołą, wszystko luzik. 
Nie chodzę do pracy, bo w razie czego potrzebna jestem tutaj. I całkiem luz. Bo dzięki temu mam czas na załatwianie szkolnych spraw. Studenckich właściwie.
I tak oto odkryłam, że w mojej uniwersyteckiej aplikacji pojawiają się nowe rzeczy! Na przykład listy potwierdzające mój studencki status. Zwalniające z płacenia podatku na przykład. 
Teraz, wieczorem, odkryłam już listę przedmiotów, czy raczej zajęć, które w pierwszym semestrze będą mnie obowiązywać. Próbuję rozkminić co oznaczają niektóre oznaczenia, ale z pomocą Kudłatej, która to już ma za sobą pierwsze zajęcia, udało się domyślić co i jak.
Dzisiaj też dowiedziałam się, że kumpel, którego pociągnęłam za sobą na studia, chociaż zupełnie w innym kierunku, na innym uniwerku i innym mieście, po długim czasie czekania, kopania go w dupę, żeby pytał, wysyłał, drążył, właśnie miał pierwsze zajęcia. Dowiedział się nagle, tuż przed wylotem na urlopik do Polski i praktycznie prosto z lotniska na uczelnię by pojechał, ale samolot miał opóźnienie, więc dopiero dzisiaj poszedł na zajęcia.
Ja natomiast, jak ten kopciuszek, mój wstęp do nauki mam dopiero w przyszłym tygodniu. A zajęcia dopiero od 4.10. Ale już czuję, że to będzie zabawny rok. Po przeczytaniu po angielsku o prawie Kirchoffa, Newtona, Ohma ogarnął mnie śmiech. Może, tak się łudzę, fizyka po angielsku wejdzie mi lepiej?
Oby.
Ale szczerze?
Już się nie mogę doczekać.

4 komentarze:

  1. Jeżeli Twoje marzenie Cię nie przeraża, jest to g… nie marzenie- nie wiem, kto to powiedział, ale zaczynam rozumieć, co miał na myśli 😂
    Ty chyba też rozumiesz😉
    Zdrówka dla Młodego. Łagodnego przebiegu i… monitoruj go po, zwłaszcza płuca.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo taaaak! A najbardziej lubię, kiedy się te puzelki później ładnie dopasowuja i powstaje coś, o czym się marzyło, ale nie wierzyło, że się da radę.

      Usuń
  2. Podziwiam ciebie, za poza granicami i po angielsku, no ale to nie moje marzenie :)ja patrze na to z perspektywy nie dam rady. Ale mnie znów podkręciłaś do nauki angielskiego. Zdrówka dla Młodego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy. Znów jest negatywny. Więc już dobrze. A języka się ucz. Nigdy nie wiadomo...

      Usuń

Jeśli zechcesz podzielić się swoim zdaniem - będę wdzięczna. Nie obrażaj nikogo, a Ciebie również nikt nie obrazi.