sobota, 20 lutego 2021

[458]. Weekendowe rozkminki

Siedząc w ciepłym domku i chrupiąc własnej roboty pseudonachosy na zakwasie (dobra, chrupiące się skończyły, zostały te miętkie z pierwszego rzutu, bo były na dnie miski, a piekłam je za krótko), rozmyślam.
Dzisiaj sobota, upiekłam chleby. Wczoraj upiekłam ciasta. Ogólnie jakoś to pieczenie mi się podoba. Była u mnie fryzjerka, w konspiracji, bo zarosłam już od sierpnia bardzo. Szybko mi te kudły rosną. Odbyłam walkę na słowa z Młodym, bo to przecież lockdown, bo obostrzenia, bo bez maseczek, bo coś i on się nie zgadza. Poszedł sfochowany do sklepu, a w międzyczasie przybyła mistrzyni nożyczek i grzecznie, obie w maseczkach, przystąpiłyśmy do dzieła. Na co wchodzi Młody i strzela kolejnego focha, że jednak nie wyszło na jego. Oj oj. 
No i to czas się przygotować mentalnie na nadchodzący tydzień. Więc sączę drinka i rozmyślam.
I tak to nastawiam się na 12-to godzinne dni pracy, bo się znów zgodziłam, niepomna zmęczenia i obiecywania sobie, że nigdy przenigdy więcej. Prawie już gotowa jestem stawić temu czoła. 
Jednocześnie drinkiem owym opijam sukcesy tygodnia mijającego.
No bo nikogo nie zabiłam, a mogłam. A już na pewno mogłam się pobić z dziarskim młodzieńcem z Rumunii, któremu drugiego dnia w pracy nie spodobało się moje któreśtam kilkudziesiętne tłumaczenie dlaczego ma coś robić tak jak mu mówię (uczył się). Po czym pomna ułomności językowej mojej zwróciłam się do szkolącego (nota bene - olewającego przyczynowość i skutkowość ciągłości pracy - tak, Angole mają wyebane, a ten szczególnie), żeby wytłumaczył dlaczego rzeczony Rumun ma robić to, co mówię. Nie zdążył. Za to cud, że stał między nami, bo pewnie młody wojownik rzuciłby mi się do gardła. I nie wiem czemu krzyczał: Masz problem ze mną?? Z nim? Nie. Z jego pracą. Ale chyba mu w końcu wytłumaczyli, bo od tygodnia, pokornie robi co należy. I, kurcze! umie w dziękuję i proszę oraz czy możesz.  
Bo dostałam moje angielskie prawo jazdy. 
Bo podoba mi się mój domek. A raczej mieszkanie. Mam swoje nowe meble, mam tak jak chciałam, mam prawie wszystko, co do szczęścia mi potrzebne.
Bo w końcu muszę się nacieszyć tym miejscem, bliskością do pracy (3 minutki). Bo niebawem to się skończy.


11 komentarzy:

  1. Jezu, co Ty znowu odpier....łaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A nieee! Nie odpier..łam! Wszystko w najlepszym porządeczku. Niebawem wyjaśnię ;)

      Usuń
    2. chciałam mniej więcej jak Dreamu, ale teraz poczekam.... :D

      Usuń
  2. jak to skończy?? przeprowadzka?? czy nowa praca? Nat.

    OdpowiedzUsuń
  3. cieszy mnie że nie musimy chodzić w maskach po naszym terenie , jedynie w sklepie i jak jedziemy do miasteczka .jak wprowadzą medyczne maski będzie wydatek a i tak niewiele dadzą

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszędzie gdzie trzeba, chodzę w masce. Moim zdaniem dają dużo. A dlaczego sądzisz, że niewiele dadzą?

      Usuń
  4. Czyli zmiany nadchodzą? No i fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciągle coś się zmienia. Grunt, że do przodu i na lepsze :)

      Usuń
  5. Ostatnie zdanie... - ale, że co???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cierpliwości. Wszystko w swoim czasie, ale nie wiem kiedy :) Oby szybko ;)

      Usuń

Jeśli zechcesz podzielić się swoim zdaniem - będę wdzięczna. Nie obrażaj nikogo, a Ciebie również nikt nie obrazi.