środa, 4 sierpnia 2021

[470]. Tadaaaammmmm!!!!

[Werble]
[Wchodzę cała na czarno] 
[oklaski]

Dostałam się na studia.
Dostałam kredyt na czesne w ciągu jednego dnia, mimo że trwa to zwykle 6-8 tygodni.

I już nie wiem, czy jestem bardziej szczęśliwa, czy bardziej przerażona, bo teraz to ja muszę i angielski i matmę i fizykę. 
I nie wiem, czy będę dobrym inżynierem.
I nie wiem, nie wiem nic.
Ale cieszę się bardzo. Popłakałam się, jak dostałam maila.

Teraz muszę zmienić pracę. Obczaić drogę na uniwerek. 
I w ogóle się ogarnąć.

Żeby całość nakreślić, to powiem jeszcze, że na studia dostała się też Kudłata. W zupełnie innym mieście, zupełnie inny kierunek i będzie mieszkać w akademiku.

Jak skończę licencjat, to na studia pójdzie Młody. 

Circle of life.

Wszystko znalazło swoje miejsce.


9 komentarzy:

  1. Warto było czekać, żeby zobaczyć jak puzzle układasz na właściwym miejscu. Jesteś koksem, wiesz to, prawda? ❤️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przeczytałam kokosem i od 10 minut rozkminiam o co chooo, mając przed oczami kokosa. Koksem mówisz? Niektórzy mówią, że jestem jeb.ta. Ale mi pasuje ;)

      Usuń
    2. A wiesz, co mówią o nas? Pieprz to. Robisz to, co chcesz, na swoich warunkach i jest Ci z tym zaje… Kokosem mówisz? 😂

      Usuń
  2. No pani jestem dumna 😍😍😍😍

    OdpowiedzUsuń

Jeśli zechcesz podzielić się swoim zdaniem - będę wdzięczna. Nie obrażaj nikogo, a Ciebie również nikt nie obrazi.