czwartek, 28 listopada 2013

[239] Ad hoc

Korzystając z okazji, że zaplątałam się w sieci i trafiłam na swój blog, pragnę wyznać co następuje:

1. Kraj ten normalnym zwany być nie może. Zmusza obywatela do krętactwa i matactwa. Uczy jak nalać z pustego, a przelać w pełne.
Tak więc szukam teraz wyjścia i jest mi z tym źle, ale muszę, bo nie mam wyjścia. Otóż przyznano moim dzieciom stypendium socjalne. Ale żeby nie było tak fajnie, to żeby je dostać muszę przedstawić rachunki, że już je wydałam. Bo ono przysługuje co miesiąc, ale wypłacane jest w dwóch transzach, czyli w grudniu i czerwcu następnego roku. Potrzebuję paragony na ciuchy, buty, tonery, co tam jeszcze, komputer może, zeszyty, przybory szkolne... Ma ktoś? Wolne? Na zbyciu? Od sierpnia do grudnia.
Jak mam wydawać pieniądze, których nie mam?????
PA RA NO JA

2. Jutro ten dzień jest. Kiedy zrywamy się przed świtem i pędzimy kilkadziesiąt kilometrów stąd, żeby se pogadać przez 4-5 godzin z psychologiem sądowym biegłym. Żeby mógł ocenić, czy moje dzieci są szczęśliwe i co z tym fantem zrobić. Cóż. Młody zbuntował się okropnie, że nigdzie nie jedzie. Popłakał się łez strumieniami, zaliczył małpie zwyczaje jednego wieczoru wisząc na mnie, dobrze, że nie wyłuskiwał mi pcheł. Po czym stwierdził, że po co go mają pytać czy mu jest dobrze, przecież to oczywiste, że jest mu dobrze. Ale żeby było jasne, pogadaliśmy na luzie, łaskawie zgodził się spotkać z panią Pedagog (powiedziała, że przygotuje go na spotkanie, żeby wiedział jak sprawa wygląda), chociaż miał małe spostrzeżenie, że nie idzie do żadnej pani PEDAGOG, bo co ona ma wspólnego z PSYCHOLOGIEM i w niczym mu nie pomoże, po czym dzisiaj stwierdził, że pani Pedagog jest super, u niej jest super, i umówił się na poniedziałek, żeby opowiedzieć jak było. Bardzo lubię panią Pedagog.

3. Czas pędzi. Jak wrócę to nie będę miała czasu znów. Organizujemy jako Rada Rodziców kiermasz świąteczny i mamy mały za..dużo roboty mamy. Poza tym codziennie jestem w szkole. Bo mi się chce. I chce mi się ganiać z plakatami. I w ogóle mi się chce.

4. Finiszuję z rozwiązywaniem problemów "w pracy", że tak eufemizmem polecę. I będzie to ostre cięcie.
Prawdopodobnie w poniedziałek. Aczkolwiek nigdy nic nie wiadomo. Może już jutro po powrocie.

5. A poza tym idę spać, bo zostało mi 5,5 godziny snu.

Na dziś:
Edie Brickell - Circle
Niezmiennie urzeka mnie płyta z The Bohemians..Od 21 lat....




18 komentarzy:

  1. To rzeczywiście jest paranoja. Wydawać na kredyt, po to, by potem zwrócono. Może pomyślane właśnie po to...żeby za dużo nie wydać. Ktoś tam musiał nieźle nad tym pogłówkować. I dobrze mu za to zapłacono.
    Jeśli "chce Ci się", może to być wspaniały sposób na przybliżenie szkoły dzieciom; zintegrowanie obu światów, domowego i oficjalnego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Którym dzieciom? Moim? Moje są w szkole bardzo jak u siebie :) A mi się chce robić coś dla innych. Po prostu.

      Usuń
  2. dobranoc,
    odpocznij troszkę przed tymi wszystkimi zajęciami :)
    Kobieto Dzielna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzielna to bym była, gdybym...ale o tym napiszę:)

      Usuń
  3. wow! wiedziałam, że jesteś silna - ale z każdym kolejnym postem urastasz coraz większa :*******

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jaka wielka, jaka wielka, Ty mi tu nie wypominaj, dobrze? :>
      A tak serio, nie wielka. Coś tam robię i się wkurzam, że tak mało..że można więcej, lepiej, szybciej...Ale to jest nienormalne i o tym wiem.
      :**********

      Usuń
  4. Jak coś wymyśla, to już wymyślą! Musisz od kogoś pożyczyć,żeby potem oddać. Urzędnicy wiedzą, jak doszczętnie upodlić i upokorzyć. Ach!
    Jestem pod wrażeniem Twojego zapału pracy dla innych. Zaraząj, zarażaj, zaraź i mnie!
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciebie? Przecież to od Ciebie można się uczyć zaangażowania!
      :***

      Usuń
  5. fajnie, że jesteś i czasami dajesz znać, że żyjesz... a że w popierdzielonym kraju, to my to bardzo dobrze wiemy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No jestem, żyję, prę do przodu, jak ten lodołamacz, ale czasem mi się nie chce pisać...

      Usuń
  6. Nati, szkoda, że nie mogę Ci z tymi paragonami pomóc. Problem tego typu z socjalnym znam, bo "moje" mamy też się na to skarżyły, ja nie potrafiłam wywalczyć, bo przepis przepisem i już. Na szczęście, potem zaczęły zbierać na zapas te paragony. Chciałabym mieć u siebie w klasie taka aktywna mamę. nie narzekam, bo ja miałam świetne zespoły rodziców, ale znam i takie klasy, gdzie nikt palcem nie kiwnął. Podoba mi się też podejście pedagog. Macie szczęście, bo nie w każdej szkole jest taki fachowiec:)
    Trzymam kciuki za pozytywne rozwiązywanie problemów:):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz też będę zbierać. Ale to jest paranoja i tyle...
      Dziękuję za chęci :******** I zrozumienie :*****

      Usuń
  7. Ciuuup... Szkoda, że nie napisałaś wcześniej, że paragony potrzebujesz, bo... miałam różne i... wywaliłam :/ Przykro mi...
    W tym kraju wszystko jest popier... Sama się o tym przekonuję każdego dnia :/
    Trzymaj się!
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdybym to ja wcześniej wiedziała....
      :))
      To nie jest kraj dla normalnych ludzi. Parafrazując...

      Usuń
  8. Witamy w Lucky Mlody Loan Company
    90 Tottenham Court Road, London , WIP 0LP .
    Tel. : +44-70129-14473

    Dzien dobry ,
    Czy jestes zmeczony szukaja pozyczki , Czy jestes w jakikolwiek finansowy balagan lub potrzebujesz funduszy na rozpoczecie

    wlasnej dzialalnosci gospodarczej ? Czy potrzebujesz pozyczki na osiedlenie swój dlug lub oplacac rachunki lub rozpoczac mily

    biznesu ? Czy masz niska ocene kredytowa i jestes trudno jest uzyskac kredyt kapitalu z lokalnych banków / innych instytucji

    finansowych ? Czy potrzebujesz pozyczki lub finansowania z jakiejkolwiek przyczyny , takie jak ,
    * Kredyty samochodowe
    * Kredyty Nieruchomosci
    * Kredyty biznesowe
    * Pozostale pozyczki
    * Linia kredytowa
    * Kredyt MasterCard
    stawki: minimalna: 2.000 dolarów ( dwa tysiace dolarów ) Maksymalna : 10.000.000 dolarów (dziesiec milionów USD )
    Skontaktuj sie z nami poprzez e-mail : luckyyoungloancompany@gmail.com
    strona www: luckyyoungloancompany.wordpress.com
    Uwaga : Pozyczka daje do oprocentowania o zaledwie 2% rocznie .
    Informujemy , ze pozyczka zostanie zwrócona na ciebie w kazdym kraju, w którym zamieszkuja na swiecie

    Najlepsze Regard


    Dzieki i pozdrawiam .

    Wasz w sluzbie ,
    Szczesliwa Mloda Pan
    Telefon komórkowy: +44-7 ( 0 ) 129-14473

    OdpowiedzUsuń
  9. Witamy w Lucky Mlody Loan Company
    90 Tottenham Court Road, London , WIP 0LP .
    Tel. : +44-70129-14473

    Dzien dobry ,
    Czy jestes zmeczony szukaja pozyczki , Czy jestes w jakikolwiek finansowy balagan lub potrzebujesz funduszy na rozpoczecie

    wlasnej dzialalnosci gospodarczej ? Czy potrzebujesz pozyczki na osiedlenie swój dlug lub oplacac rachunki lub rozpoczac mily

    biznesu ? Czy masz niska ocene kredytowa i jestes trudno jest uzyskac kredyt kapitalu z lokalnych banków / innych instytucji

    finansowych ? Czy potrzebujesz pozyczki lub finansowania z jakiejkolwiek przyczyny , takie jak ,
    * Kredyty samochodowe
    * Kredyty Nieruchomosci
    * Kredyty biznesowe
    * Pozostale pozyczki
    * Linia kredytowa
    * Kredyt MasterCard
    stawki: minimalna: 2.000 dolarów ( dwa tysiace dolarów ) Maksymalna : 10.000.000 dolarów (dziesiec milionów USD )
    Skontaktuj sie z nami poprzez e-mail : luckyyoungloancompany@gmail.com
    strona www: luckyyoungloancompany.wordpress.com
    Uwaga : Pozyczka daje do oprocentowania o zaledwie 2% rocznie .
    Informujemy , ze pozyczka zostanie zwrócona na ciebie w kazdym kraju, w którym zamieszkuja na swiecie

    Najlepsze Regard


    Dzieki i pozdrawiam .

    Wasz w sluzbie ,
    Szczesliwa Mloda Pan
    Telefon komórkowy: +44-7 ( 0 ) 129-14473

    OdpowiedzUsuń
  10. Mary Smarth
    Co za niespodzianka Właśnie otrzymała pożyczkę od spółki o nazwie Szczęśliwa Młoda Loan Company, przyjaciel powiedział mi,

    aby zwrócić się do firmy, gdzie również uzyskał swój kredyt, w związku z porad udzielonych mi przez znajomego, który zażądał

    pożyczki w szczęście Młoda kredyt firmy i zaproponował mi pożyczkę prosiłem, więc moja rada dla was wszystkich jest to, że

    szczęście Młoda kredyt Spółka jest jedną z najlepszych firm na świecie, która oferuje pożyczki, więc jeśli jesteś w potrzebie

    kredytu można się z nimi skontaktować przez e-mail luckyyoungloancompany@gmail.com
    firmy

    dzięki
    szczęście Młoda

    OdpowiedzUsuń

Jeśli zechcesz podzielić się swoim zdaniem - będę wdzięczna. Nie obrażaj nikogo, a Ciebie również nikt nie obrazi.