niedziela, 23 listopada 2014

[318] Fantazja ułańska

Poniosło mnie. Na razie tylko i wyłącznie w planowaniu. Ale obawiam się, że jutro nawiedzę duży sklep z ciastem w nazwie. Dział Szaf Z Drzwiami Suwanymi.
Do nadania nowego imidżu mojej szafie potrzebuję kilka rzeczy. Tak się nawet zastanawiam, czy nie łatwiej będzie zwyczajnie zrobić sobie szafę od podstaw, zupełnie nową. Ale na razie wymyśliłam, że potrenuję na tej co ją mam. (Bo szafę zrobię, to bardziej niż pewne. Narożną. Do pokoju Kudłatej).
Potrzebuję więc prowadnice, wózki, trochę śrubek. Płytę HDF. Kilka desek. Papier ścierny. Pędzle. I farby. Potem tylko jeszcze nie wiem czy wosk, czy jednak lakier.
Oraz mam zagwozdkę, bo muszę up...odciąć kawał płyty z mebla. To paździerz pewnie. Teraz muszę się dowiedzieć czym.
Ot, takie mam zajęcie przy niedzieli.


7 komentarzy:

  1. piłka...?
    wyrzynarka?
    nie mam pojęcia... :)
    Całuję bobie budowniczy :) :*****

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyrzynarka, ale jak znam życie, to se będę musiała szydełkiem to oddłubać... ;) Dam radę :D

      Usuń
  2. O kurde..naprawdę podziwiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No cóż, w tych sprawach bliżej mi do faceta niż do kobiety. Nie wiem już sama czy to dobrze, czy źle. I nie roztrząsam, robię co lubię :)

      Usuń
  3. Wyrzynarka... chyba byłaby dobra. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, ale nie mam w zasięgu. Więc inaczej sobie poradzę jak już skończę co zaczęłam. A skończę już zaraz :)
      Także wiesz...;)

      Usuń
    2. Ja to przeważnie nie mam w zasięgu tego, co akuratnie potrzebuję :), więc wiem :)
      Tak sobie pomyślałam... Może się po sąsiadach rozejrzyj za tą wyrzynarką :) ;)) :*

      Usuń

Jeśli zechcesz podzielić się swoim zdaniem - będę wdzięczna. Nie obrażaj nikogo, a Ciebie również nikt nie obrazi.