środa, 18 czerwca 2014

[286] Procenty

Dzisiaj doznałam wielokrotnego zaskoczenia. Całkiem przyjemnego. Wręcz bardzo pozytywnego.
I wszystko za sprawą Kudłatej.
Były kiedyśtam testy gimnazjalne. Patrzyłam jak się nie uczy. Zwyczajnie nie zaglądała do książek, no ok, przed fizyką i chemia coś tam zajrzała, ale to było raz, czy dwa. Stoicki mój spokój wynikał z tego, że zmusić jej nie mogłam, co miałam powiedzieć, to powiedziałam. Zresztą to jej testy, nie moje.
I zdała te testy.
Bardzo dobrze zdała. Za przykład podam ino polski i angielski, gdzie zdobyła najwyższą krajową z polskiego - 97% - nikt nie miał więcej, 98% z angielskiego, bo zrobiła jeden błąd.
No jak mam nie być dumna?
Jestem, i to jak!
Inna rzecz, której w życiu się nie spodziewałam, to taka, że w ciągu trzech lat uciułała niezłą sumkę z kieszonkowych. Bardzo niezłą. Domu za to nie kupimy, ale będzie to niezły zastrzyk finansowy. Dziecko dodatkowo postanowiło podzielić się ze mną po połowie.
Zaliczyłam totalny szczękoopad. Pierwszy raz w życiu nie wiedziałam co powiedzieć.
A Młody nie przyniósł dzisiaj uwagi i też jestem dumna, bo ostatnio szkoła działa mi na nerwy, a szczególnie jego wychowawczyni, popularyzująca donosicielstwo. Jeszcze sobie z nią porozmawiam.
Ale żeby tak nieprzyjemnie nie kończyć to powiem Wam, że moja Sis dzisiaj ma urodziny. Ale toaścik wypijemy jak już stanie na rodzinnej ziemi.

Grattis på födelsedagen

zdjęcie z sieci.

22 komentarze:

  1. Najlepszego dla sis! :)
    A Tobie kochana tylko gratulować! No sroce spod ogona Twoje dzieci nie wypadły! :)
    Po mamusi takie ynteligenty! :) :***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no i oczywiście dla Kudłatej WIELKIE GRATULACJE!!! :)

      Usuń
    2. A dziękuję bardzo :)
      Sis podziękuję pewnie zaraz sama :>
      :***********

      Usuń
  2. Dziekuje! Sis, lepiej potrenuj picie %, bo mamy sporo do opicia... Kudlata po ciociuni swej kochanej, wspanialej, cudownej.... :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spoko, będziem sączyć żubrówkę z jabłkami :) Ja ekonomicznie, chyba, że wiesz. Tylko najpierw wyciągnę z Ciebie co ostatnim, 7 lat temu, razem mówiłam... :)

      Usuń
    2. Ja mam dobra lecz krotka pamiec... nie wiem czy Ci sie uda:) Zeby bylo bardziej ekonomicznie, bedziemy zagryzac zubrowke jablkami... hahhaha

      Usuń
    3. Też jest to jakieś rozwiązanie :) Możemy też gryźć trawę żubrówkę i zagryzać jabłkami.

      Usuń
    4. i czekac az sfermentuja... ale imprezka sie szykuje... ha! ha!

      Usuń
  3. mój Młody angielski podstawa - 100%, rozszerzony - 98%, polski gorzej bo tylko 81%, znaczy się, za granicą się dogada :))))))))))) ... ja teraz jeszcze na wyniki matur czekam....
    gratulacje dla Kudłatej i buźka dla wszystkich ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I się chwal! Bo masz czym :))) Gratulacje dla Młodego, rewelacyjny gość :)
      Dla Was też buziaki, podwójne, bo Młody też się dołącza:****

      Usuń
  4. Gratulacje dla Kudłatej i to nie tylko z powodów testów świetnie zdanych ale również faktu podziału pieniędzy zaoszczędzonych, no, no, dobre dziecko ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobre, bardzo dobre. Czasem wkurzające, ale to norma :)
      :)

      Usuń
  5. Gratulacje dla Wszystkich. dla Cię, bo masz fajne Dziecki, dla Kudłatej bo w tym durnym systemie edukacji nie dała się zwariować, dla Młodego, bo pani od donosicielstwa wqoor...by wszystkich, ja to bym nawet nagane pewnie dostała, oraz dla Sis, bo ma Ciebie ;***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Panią jeszcze się zajmę. Po niedzieli. I dziękujemy za gratulacje :)
      :***

      Usuń
  6. Ehhh fajne były te szczeniackie czasy jak stado do podstawówki albo i do gimnazjum chodziło :) Młodej gratulacje, szczere naprawdę :)
    Witam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooooo faktycznie działa bez logowania jakiegoś śmiechowego :)

      Usuń
    2. Działa. Teraz pewnie zaleje mnie spam....;)
      Ale damy radę.
      Dzięki za gratulacje :)

      Usuń
  7. Niezłe wyniki:) Gratulacje. Masz powód do dumy:)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli zechcesz podzielić się swoim zdaniem - będę wdzięczna. Nie obrażaj nikogo, a Ciebie również nikt nie obrazi.