czwartek, 15 maja 2014

[275] Pogłos

Miało być o najważniejszym, ostatnio, temacie. Mianowicie o Eurowizji. O facecie w sukience i z brodą. I o tym, że ja mam to w nosie. I że nie przeszkadza mi ŻADEN, powtarzam jasno i wyraźnie ŻADEN sceniczny wizerunek. Ani malowane Kiss, ani chłopcy z pudel-rocka, ani Army of Lovers, ani Conchita. Mam to zwyczajnie w nosie, kto jak wygląda na scenie i poza nią też. Dopóki nie robi krzywdy innym.
Chciałam nadmienić, że to żadna nowość tak poza tym i we Wrocławiu jest wykładowca akademicki języka angielskiego----> link, który na co dzień, a nie tylko na scenie, chodzi w sukienkach i w butach na obcasach oraz pończochach. Czy mi to przeszkadza? NIE.
Inną sprawą jest kwestia zarzutów o brak patriotyzmu, bo się nie głosowało. Otóż. Nigdy w życiu nie głosowałam i nie zagłosuję na żadnego wykonawcę w tak żenującym jarmarku, obciachowym i siłą rozpędu chyba organizowanym, jak Eurowizja. Nie jestem więc patriotką. Sorry Polsko.
Ale nie chce mi się o tym pisać.
I nie mam czasu!
A w ogóle to sobie jadę jutro do Koszalina!
Do widzenia.


Na dziś:
Northern Kings - Hello

Panowie też występowali na Eurowizji w 2009 roku :)








17 komentarzy:

  1. Też mi nie przeszkadza. Tez nie głosowała... w ogóle nie oglądałam, a piosenkę sobie puściłam na YouTube. I zobaczyłam, ze on ma przepiękne oczy:):):) No to miłego pobytu w tym Koszalinie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. szerokiej drogi kochana i baw się dobrze :********

    OdpowiedzUsuń
  3. Jedziesz w niewłaściwym kierunku ;D o reszcie nie chce mi się już gadać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyjdzie kryska na Matyska, jeszcze się przekonasz :> Jak obiorę kierunek północno-zachodni.
      O reszcie nie ma co gadać.
      :*

      Usuń
  4. O, Antyfacet! Znamy, znamy. Fajny facet:-))).

    OdpowiedzUsuń
  5. Szerokiej drogi :)))
    A o Eurowizji bym pewnie nie wiedziała, że mi koło nos przechodzi, gdyby nie to hallo o faceta w kiecce. O głosowaniu mowy nie ma.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja omijam szerokim łukiem Eurowizję, ale media społecznościowe nie przepuszczą, zupełnie jak ten chłop co żywemu. :))))

      Usuń
  6. to mnie też się nie chce gadać i do widzenia :))))
    baw się :D

    OdpowiedzUsuń
  7. nooooooooo....... ty wiesz! :))))

    OdpowiedzUsuń
  8. powiem tak, trzeba być kretynem, żeby posądzać o brak patriotyzmu jeśli się nie uczestniczy w tej chucpie
    popieram Cie we wszystkim co tu napisałaś
    buziol

    OdpowiedzUsuń

Jeśli zechcesz podzielić się swoim zdaniem - będę wdzięczna. Nie obrażaj nikogo, a Ciebie również nikt nie obrazi.