sobota, 15 marca 2014

[261] Statystyka

Że kłamie to wiadomo. Bezduszna jest, nie uwzględnia uczuć, nie ma wątpliwości. Statystycznie rzecz biorąc, jeśli jedna na dwie kobiety jest bita, to po połowie obie dostają łomot. Znam statystykę od podszewki, miałam piąteczkę, umiem wyliczać mediany i inne wyważone. Ale nie o tym w sumie chciałam.
Zachciało mi się sprawdzić słowa kluczowe, po których trafiają tutaj ludzie nie z linków, czy swych ulubionych.
I opadła mi kopara.
Klasyczny szczękozwis.
Bo...

..ktoś tu trafił po słowach wpisanych w wyszukiwarkę:

chciałbym przelecieć szwagierkę

Czy ja kiedyś pisałam o lataniu i szwagierce? niejako w jednym kontekście? Nie przypominam sobie i chyba nie.
Ale chyba częściej będę sprawdzać te słowa kluczowe.




8 komentarzy:

  1. ha ha ha, pięknie... u mnie dziś "gwiazda późno frytka"... no i teraz zagwozdka, bo czy:
    Frytka, za późno na gwiazdę... ?
    Frytka, późna gwiazda..?
    nie wiem :)
    buźka

    OdpowiedzUsuń
  2. 'blogspot osiemnastolatki' heh, ale ktoś się musiał naciąć ;DDD
    P.S.
    Chodzi o korki? ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. no padłam!!!! po prostu padłam :))))))
    :*********

    OdpowiedzUsuń
  4. sprawdzaj, sprawdzaj
    jak widać to niezłe źródło śmiechu i poznawania ukrytych pragnień ludzkości ;)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można zajrzeć w myśli :)
      Chociaż czasem strach...

      Usuń

Jeśli zechcesz podzielić się swoim zdaniem - będę wdzięczna. Nie obrażaj nikogo, a Ciebie również nikt nie obrazi.