niedziela, 12 stycznia 2014

[251] Orkiestra gra

Dzisiaj podzieliliśmy się z WOŚP-em. Daliśmy im trochę tego, czego wiele nie mamy, ale my wiemy, że warto. I wyprzedzam wszystkie przeciw, mam w nosie co myślą wszyscy o Owsiaku i całej akcji, o tym, że wyręcza państwo, że Woodstock, że polityka itd. Mam to wszystko w głębokim poważaniu. Mogłabym przytoczyć przykłady, te które się wydarzyły. Mogę popolemizować w odniesieniu do tego, co nam się należy, a czego nie ma. Ale ja mam to zwyczajnie gdzieś. Nie będę dyskutować. Dałam, bo chciałam. Bo wiem, że to działa. Bo pojadę w końcu na Woodstock, tak jak byłam na Letniej Zadymie w Środku Zimy. Tak, też Owsiakowa, starożytna już, impreza.
A dzisiaj szłam z pełną kieszenią monet, wróciłam z pełną kieszenią serduszek, posłuchaliśmy świetnych zespołów, ale przegnał nas zimny wiatr i zmarznięte ręce. I tak było warto.
Wczoraj natomiast spędziłam cudowny dzień na spotkaniu naszym babskim. Z pysznym jedzeniem, z pogaduchami, z moim urodzinowym tortem i cieszę się, że mimo malkontenckich "komu się będzie chciało" i "wątpię, żeby to znów się rozkręciło" z wiadomego źródła, dzieje się, kręci, rozkręca i nabiera kolorów.
A jutro nowy tydzień.

Dobranoc.





9 komentarzy:

  1. za dużo dobrego widziałam z tej orkiestry żeby na nią psioczyć. I zgadzam się z tym, żer Państwo powinno ... ale kurna tego nie robi.... nie wywiązuje się! Gdyby nie Orkiestra wieeeelllleee ludzi byłoby pokrzywdzonych jeszcze bardziej niż są. A oni działają, pomagają i chwała Im za to. A durne państwo powinno się od nich uczyć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie o to chodzi. Za dużo dobrego, żeby to zniszczyć.
      :*

      Usuń
  2. Psy szczekają, karawana jedzie dalej, czy jakoś tak. A zawsze najgłośniej szczekają te, co stoją w samym tyle i widzą tylko zady swoich kolegów. Ale szczekają, żeby poszczekać.

    Na Woodstock, powiadasz. W tym roku jest dobry moment - okrągła rocznica :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie to szczekanie mnie wkurza, bo najgłośniej szczekają ci, co nie mają pojęcia.
      A Woodstock w tym roku to nasz plan. :))))

      Usuń
  3. Takim, co uważają, że nie wspierać, bo odwalamy robotę za państwo, proponuję, aby sami oddali część swoich wypłat na rzecz ..... (wstaw odpowiedni cel, o który pyszczą).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niech oddają na co chcą. Mi to zwisa i powiewa.
      Wolna wola, a i tak widać, jak dużo osób wspiera akcję. Widocznie jest potrzebna.

      Usuń
    2. Odgapiam poniekąd temat od Ciebie, to co piszę, łazi mi po głowie od czasu naszej rozmowy "na wizji".

      Usuń
  4. owszem mam pretensje do państwa, że mało robi, ale nic na to nie poradzę. zawsze tak było i będzie. natomiast bardzo szanuję takich ludzi, jak Owsiak, bo bez nich świat byłby bardzo "biedny". nie w kasę, ale miłość :)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie znoszę malkontentów, którzy widzą jedynie złe rzeczy, a jak ich nie ma, to wymyślą.
    Owsiaka bardzo szanuję i podziwiam za to, że zrobił coś niemożliwego

    OdpowiedzUsuń

Jeśli zechcesz podzielić się swoim zdaniem - będę wdzięczna. Nie obrażaj nikogo, a Ciebie również nikt nie obrazi.