wtorek, 1 stycznia 2013

[104] A co mi tam!

Może mi się plawiatura poklącze, ale co mi tam!
Ponieważ mam permanentny uśmiech na twarzy i  wróciłam z imprezy, na której grałam w sccrable i ograłam wszystkich, bo przyznałam się dopiero po drugiej kolejce, że gram nałogowo, a słowami zajmuję się od czasów Wojciecha Pijanowskiego i jego programu, w którym uczestnicy dostawali literki i z tych literek mieli ułożyć jak najwięcej słów, a ja siedziałam przed czarno-białym telewizorem i walczyłam razem z nimi. Nazwy programu nie pamiętam.
To jak się przyznałam to powiedzieli mi, że w takim razie dostaję po 3 literki..
Było cudnie.
Zaszumiało mi w głowie dwa razy.
Bąbelki uderzyły w nos.
Zabłyszczało w oczach od fajerwerków.
Nie przyznam się co sobie pożyczyłam, kiedy wybiła północ.
A teraz siedzę tu, nie wiem czy uśmiech da mi spać.
Idę zmyć makijaż, który Kudłata zaserwowała mi przy moim zejściu ze śmiechu. Bez mojej zgody!!!
Oraz dziecko odkryło, że mam zmarszczki. No mam! Śmiechowe! To chyba dobrze, nie?
Postanowień nie będzie.
Będzie realizacja tu i teraz, tego co sobie wymyślę. Albo co powstanie w planach w mojej głowie. Nie będę wymyślać na siłę.
Zacznę działać!
Tylko najpierw się wyśpię.....

Dobranoc.

Na dziś:
Garou - Gitan (nie wchodzi mi filmik, więc klikajcie podlinkowaną nazwę :)
Nie ma chyba utworu wyśpiewanego tym głosem, którego bym nie kochała. Jeden warunek: PO FRANCUSKU. Ta piosenka kojarzy mi się z ... Władcą Pierścieni i egzaminem, przez który zawaliłam rok, ale potem zdałam go na 4 :))))) Z tym kojarzy mi  się jeszcze Shakira i kilka innych, ale to kiedyś opiszę. :)))

PS: Powinnam b yła nie robic krorekty tengo possssta....


22 komentarze:

  1. A jak sobie pożyczyłaś, to kiedy oddasz?
    Szczęśliwego nowego roku raz jeszcze!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W przyszłym roku wymienię na nowe :)
      Tobie również :D

      Usuń
    2. Właściwie to nie w przyszłym tylko na przełomie tego i następnego :)

      Usuń
  2. Dziś jest, jakby nie było, najcichszy dzień w roku. Można się wyspać :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fakt, cicho jest. Wieczorem znów jakieś niedobitki stoczą swoją wojnę na petardy.
      :)

      Usuń
  3. Tylko śmiesznych zmarszczek Ci życzę, i jeszcze dwa słowa - wszystkiego dobrego! :):*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja z moich zmarszczek "śmiechowych" jestem dumna :) Szczęśliwego nowego roku kochana:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba czas, żebym i ja znowu w coś pograła :)!

    OdpowiedzUsuń
  6. wczoraj byłam stworzeniem wyjątkowo kanapowym;-) a dzisiaj pion, niby;-) buziol:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja już wczoraj pion. Ale tak na dobrą sprawę mogłabym być w ciągu, bo jutro mam urodziny :D
      Buziol:*

      Usuń
    2. ahaaaaaaaaaaaaaaaaaaa;-) no to...............jutro;-)

      Usuń
  7. Myśmy grali w Activity - oj, ale było zabawy :) Fajnie tak czasami się powygłupiać. Zastanawiam się, jak to zrobić, żeby sobie z Tobą w scrable pograć?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na kurniku.
      kurnik.pl
      :))))
      mój nick: teufel3
      zwykle jestem wieczorem :)

      Usuń
    2. a, i tam nazywa się to literaki

      Usuń
  8. Mam nadzieję,że się wyspałaś. Kiedy człowiek wypoczęty, wszystko postrzega inaczej. Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej, Natt
    Chciałam Ci tylko w nowym roku napisać, że dużo optymizmu od Ciebie bije z postu na post :)
    I oby tak dalej, wszystkiego naj, naj w 2013! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo jakoś tego optymizmu mam dużo :)
      Dziękuję i wzajemnie życzę dużo szczęścia :)

      Usuń
  10. Uwielbiam czytać takie possssty ;-))))
    Najlepszego "wogle" nie tylko okazjonalnie!

    OdpowiedzUsuń

Jeśli zechcesz podzielić się swoim zdaniem - będę wdzięczna. Nie obrażaj nikogo, a Ciebie również nikt nie obrazi.