poniedziałek, 6 sierpnia 2012

[5] Nie samą..

..przeszłością człowiek żyje. 
Na ten przykład często miewam sny. Czasem są prorocze. Ale nie o proroctwach chciałam. O tym kiedy indziej.
Miałam dzisiaj w nocy sen. 
Śniły mi się jakieś wkurzające bardzo dziewczyny. Dwie. Byłam zła jak osa. Nagle okazało się, że są tylko ich głowy. Obcięłam je. Widzę tylko te głowy. Coś do nich mówię, wrzucam je w kąt i wychodzę.
Krwi nie było, uprzedzam. Reszty ciał też.
Czasem dla zabawy sprawdzam co oznaczają różne 'symbole', bądź znaczące, dominujące we śnie elementy wystroju, otoczenia, bądź czyny.
I tak. Znalazłam pierwsze, że widzieć głowę bez tułowia to: szczęście i uwolnienie się od wszelkiej biedy. Natomiast obciąć ją to: korzyści materialne.
Jak tu nie lubić śnić?

4 komentarze:

  1. Niestety, mnie raz na jakiś czas śni się, że jestem w ciąży. Jest to KOSZMAR SENNY :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi ostatnio śniła się przeprowadzka. Pakowanie. Nie wiem co gorsze. Umęczyłam się jak jasna cholera!

      Usuń
    2. Pakowanie? Przeprowadzka? Remont? Taż to najfajniejsze i najradośniejsze wydarzenia w życiu!

      Usuń
    3. No toż się przeprowadziłam w inne województwo, na początku lipca. W realu, nie we śnie:)

      Usuń

Jeśli zechcesz podzielić się swoim zdaniem - będę wdzięczna. Nie obrażaj nikogo, a Ciebie również nikt nie obrazi.